ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟ- ΤΗΤΑΣ 14 ΣΕΠ 2013



Αγαπητοί Φίλες και Φίλοι

Ονομάζομαι Σερσέμης Κων/νος του Μιχαήλ και της Ευαγγελίας και είμαι αδελφός του Δημήτρη και του Παντελή. Γεννήθηκα και κατοικώ στην Πτολεμαΐδα. Εδώ είναι όλη μου η ζωή, η καθημερινότητα μου, η εργασία μου, τα πιστεύω μου, οι αγωνίες μου,

Αγαπώ τον τόπο μου. Δεν αφήνω τίποτα στην τύχη. Θέλω να συμμετέχω κι εγώ και να προσφέρω να τον πάμε μπροστά.


Τάχθηκα στο πλευρό του ΣΑΒΒΑ ΖΑΜΑΝΙΔΗ γιατί είναι επικεφαλής ενός πλουραλιστικού συνδυασμού που έχει μέλη και υποστηρικτές από κάθε πολιτική παράταξη. Ένας καθαρά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ χωρίς ταμπέλες, χωρίς δισταγμούς, με όραμα και νέους ανθρώπους.


Η τοπική αυτοδιοίκηση παίζει σοβαρό ρόλο στην καθημερινότητα διότι οι αποφάσεις της μας επηρεάζουν όλους.

Πρέπει να συμμετέχουν άνθρωποι με έντιμο παρελθόν και με στόχους για το μέλλον.

Διετέλεσα με επιτυχία Πρόεδρος της Αυτοκινητιστικής Λέσχης Πτολεμαΐδας (Α.Λ.Π.) από το 2007 έως το 2012, προϋπήρχα από το 1995 ως ενεργό μέλος, πρωτοστάτησα στην ιδέα του Κέντρου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΙΣΤΑ ΑΓΩΝΩΝ), είμαι κριτής αγώνων, διοργανωτής, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων (ΕΘ.Ε.Α.), μέλος του Συνδέσμου Οδηγών Αυτ/του Βορείου Ελλάδος (Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.), μέλος του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Πτολεμαΐδας (Μ.Ο.Π.) και συμμετέχω ως αγωνιζόμενος AUTO-MOTO.

   ΔΕΝ θέλω να παραμείνω θεατής.
   ΔΕΝ θέλω να βλέπω τον τόπο μου να σβήνει.
   ΔΕΝ μπορώ να μείνω στην αδράνεια και να βλέπω την απομόνωση και υποβάθμιση του
Αποφάσισα λοιπόν να συμμετέχω κι εγώ στις δημοτικές εκλογές της 18ης ΜΑΙΟΥ γνωρίζοντας καλά τα προβλήματα του τόπου μας.

Θέλω να προσφέρω τα μέγιστα στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα.

             ΖΗΤΩ τη στήριξη σας για μια καλύτερη ΕΟΡΔΑΙΑ.
  • ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΠΟΛΙΤΩΝ που θα διοικείται από ΑΞΙΟΥΣ-ΕΝΤΙΜΟΥΣ και ΙΚΑΝΟΥΣ που θα παίρνουν αποφάσεις χωρίς διακρίσεις και σκοπιμότητες.
  • ΓΙΑ έναν δήμο που θα αξιοποιήσει τις απαραίτητες υποδομές για την καθημερινότητα των πολιτών.
  • ΓΙΑ έναν δήμο με στόχους, όραμα και πρόγραμμα.
  • ΓΙΑ έναν δήμο που διεκδικεί αυτά που του ανήκουν.
  • ΓΙΑ έναν δήμο που θα προσφέρει εργασία και κίνητρα στους νέους.
  • ΓΙΑ μια ΕΟΡΔΑΙΑ που να αξίζει να ζούμε.
  • ΓΙΑ μια ΕΟΡΔΑΙΑ υπερήφανη.

     Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ψήφο εμπιστοσύνης.

                                         Με εκτίμηση

                             Σερσέμης Κωνσταντίνος (ΝΤΙΟΥΞ)

                                         DUKES Racing